Ej Antagen Luddlov | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddlov

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt användarnamn på discord? Luddlov

Ange ditt födelsedatum: 12 December 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2025-05-19

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag kanske inte har jobbat på securitas jättelänge men jag har varit otroligt aktiv och jobbat väldigt mycket. Flera timmar varje dag, och jag har fått otroligt mycket erfarenheter ifrån de om just securitas och jag har lärt mig nu hur man hanterar olika situationer på bästa möjliga sätt och skulle få vara väldigt roligt att lära detta till andra som jag skulle kunna rekrytera. Jag är bra på att leda också och har aldrig direkt varit någon högt uppsatt på unive men har varit i andra spel som till exempel minecraft och där har jag lärt mig hur man ska leda på ett bra sätt. Så sammanfattningsvis så har jag kanske inte erfarenheter om att vara chef på just unive men har otroligt mycket erfarenheter på att leda i andra spel så jag tror att de skulle gå väldigt bra!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har märkt nu eftersom jag har typ varit den enda som varit aktiv ända sedan jag vart anställd så har securitas varit otroligt inaktivt. När jag har åkt runt och patrullerat så har jag hört typ "va är securitas aktivt nu" och de visar ju bara på den extrema inaktiviteten som securitas har haft nu på sistone. De har också varit flera som ringt när jag har varit i tjänst och frågat om en intervju men de har ju inte funnits någon som kan ta intervjuer inne. Detta vill jag försöka fixa om jag blir chef. Jag kommer bland annat lägga ut flera annonser om att vi anställer. Och jag kommer ju vara väldigt aktiv så jag kommer kunna ta massa intervjuer för att försöka få liv på securitas igen. Och allmänt bara vara riktigt aktiv för de är något som jag tror också att om en chef är väldigt aktiv så kommer mycket flera bli aktiva också för att med en aktiv chef inne så folk faktiskt kan få upphöjningar och allmänt bara ha någon att rulla med. Detta tror jag kommer ge liv i securitas igen och jag kommer lägga mitt allt för att detta ska ske.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att fortsätta att vara väldigt bra. Flera timmar varje dag och jag har absolut den tiden som krävs att vara chef speciellt nu när de är lov snart och man verkligen kan sitta inne och spela riktigt länge om dagarna. Så jag kommer försöka ha ännu bättre aktivitet än vad jag har haft nu. Alltså riktigt aktiv!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.
Anledning: Gått vidare med någon annan.
Med vänliga hälsningar,Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka