Ej Antagen hjalle_1 | Chef-jobb ansökan [inquistitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Inqusitor

Vad heter du i verkligheten? hjalle

Vad är ditt användarnamn på discord? hjalle_1

Ange ditt födelsedatum: 22 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? Förra veckan eller 2 veckor sen. Har vart medlem förut men kommit tillbaka nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit anställd där samt på marja lisa. Så vet ju hur bilsystemet funkar, Sen har jag ju varit chef på flera yrken förut och aldrig vart red/blacklistad från att vara chef. Jag vet hur man sköter yrket och jag vet hur man ska bete sig som chef och vågar sätta ner foten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att få in ett visst antal anställda. Sen ska jag se till så vi får igång en bra aktivitet där, Ska försöka ha öppet varje dag flera gånger då det är ett viktigt yrke. Sen kommer jag vara nogrann chef och se över alla anställda, En gång i veckan kommer vi köra möte och gå igenom veckan och sådant. Sen kommer jag väll försöka få in lite nya bilar. Jag kommer se till så detta är ett tryggt yrke för dom anställda, Jag kommer se till så dom trivs och inte är rädd för något eller någon. Jag kommer även ha möten enskillt med anställda och se hur läget är med dom och om dom trivs bra och sådant där och om dom har nåt och klaga på så kan dom säga det så försöker jag lösa problemet. Jag gillar och lösa problem ibland det kan vara kul. Jag kommer se över korruption väldigt hårt, Vi vill inte ha någon korruption inom bilfirman. Hoppas detta räcker

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer försöka vara inne varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka