Nekad CasperH | Chef-jobb ansökan - advokatbyrå [Felix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CasperH

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Enhörnings Advokatbyrå

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? casperh#5076

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mindre än ett år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka locka till människor till byrån, både klienter och arbetare. Jag kommer att göra det genom att regelbundet lägga ut annonser samt marknadsföra själv runt om där folk som behöver en advokat kan få en till ett rimligt pris. Jag kommer att sätta realistiska löner för de som arbetar där och kommer sätta rimliga men bra pris för kunderna. Senaste tiden tycker jag att det har varit alldeles för lite advokater som regelbundet jobbar, därför kommer jag försöka anställa mycket folk som kan göra att det alltid finns minst en som är online.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina främsta erfarenheter som advokat inom unive är att jag har varit polis och under den tiden har jag varit med på många förhör där advokater varit med, där har jag lärt mig om hur de jobbar och hur en rättsprocess ska gå till. Tidigare har jag också spelat på andra servrar, på de var jag först advokat i en firma och tog sedan över det (blev ägare). Jag vet hur man använder jobbpanelen där man anställer och sparkar folk samt kan se jobbets ekonomi.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar
Ungefär 4 timmar om dagen mellan 15.30- 22
Helger
Lite mer minst 5 timmar och då mellan 12- 00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men om jag blir chef hade jag spelat väldigt mycket mer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka