- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? wallins advokatbyrå
Vad heter du i verkligheten? Hjalmar
Vad heter du på discord? jalle1173
Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2011
Hur länge har du spelat på Unive? sen juni
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej jag har tyvärr inte några erfarenheter men jag vill gärna testa något nytt och hjälpa till med wallins advokatbyrå
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? börja vara mer aktiv och ha öppet mer samt anställa aktiva spelare. Och ha en hör rp som advokat
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? men jag skulle säga att jag kommer vara aktiv när jag kan eftersom jag har hockeyträningar
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du i verkligheten? Hjalmar
Vad heter du på discord? jalle1173
Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2011
Hur länge har du spelat på Unive? sen juni
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej jag har tyvärr inte några erfarenheter men jag vill gärna testa något nytt och hjälpa till med wallins advokatbyrå
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? börja vara mer aktiv och ha öppet mer samt anställa aktiva spelare. Och ha en hör rp som advokat
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? men jag skulle säga att jag kommer vara aktiv när jag kan eftersom jag har hockeyträningar
Har du läst våra Regler? ja