Accepterad Burgaren | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burgaren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? burgaren

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik karlsson och 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte up i ett utsatt område och börja hänga med fel mäniskor och blev senare dömd för vapen brott och har suttit i fängelse i två år och har nu kommit ut och flyttat till en ny stad för att försöka lämmna kriminaliteten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och bra rp,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela så det är roligt för alla som är inblandade i scenariot och kunna ta förluster

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att inte använda en bil eller något annat fordom som ett vapen. två powergaming är att man måste reagera på skador så om någon slår mig måste jag låtsas få ont som att det skulle vara irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så om några svar är felstavade eller korta är det därför.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka