Nekad bossebre | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Blacklist-referens
ID: 65 — Övrigt
Anledning: Fusk, Clogg, p-12 montage. Hör ej hemma här.
Personal: Toris
Datum: 2025-04-28
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade med några från gamla syrianska och vi hae glidit runt i ungefär 1 timme inann vi åker till flygplattsen därnär några börjar skjuta, vi skjuter tillbaka och det slutar med att vi är uppe på taken av parkeringhusen, jag dör i scenariot och eftersom klockan var 02 ish lämnade jag 30 minuter senare och därför fick jag c logg ban, jag hade på denna tiden börjat användfa esp dum som jag var vilket jag tänkte var rättvist för att jag visste att många i andra gäng fuskade men det är såklart inte rättvist alls så jag tar fullt ansvar för det jag gjort här. Men dagen efter bannen för c logg och fusk släppte jag och en kompis montage vilket jag tog ner 3 veckor senare eftersdom jag tycker det är riktigt barsligt nu i efterhand vilket självklart var riktigt dumt men så tänkte inte jag då, jag antar att någon staf såg montaget och ändrade då bannen vilket jag fullt förstår och det var i slutändan en rättvis ban för det som står är det jag gjorde.

Tar du ansvar för det som hände? Ja jag förstår att jag gjort fel och förtjänar absolut bannen men nu har det gått 1 helt år och jag tycker jag som varit medlem sedan 2022 och alldirg innan varit problemspelare förtjänar en sista chans för jag är egentligen en väldigt social och bra spelare!

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har verkligen förstått hur dumt det jag gjorde var. I efterhand inser jag hur mycket det förstörde för andra spelare. Jag tar fullt ansvar för det jag gjort och ångrar det jag gjorde. Jag kommer aldrig att fuska. Anledningen är enkel, jag saknar att spela seriös RP på riktigt!. Jag inser också att det var helt fel att ens använda fusk, och särskilt att lägga ut montage av det. Det är inte så jag vill bli uppfattad, varken som person eller som spelare. Om jag får en ny chans vill jag komma tillbaka och bidra till seriösa, roliga och inkluderande scenarion där alla inblandade får ett bra och roligt scenario!

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans. Att ha varit bannad i ett år känns som ett rimligt straff, särskilt med tanke på att jag tidigare har spelat på servern i 3–4 år och under den tiden visat att jag kan hålla en hög RP-nivå. Jag inser att jag gjort misstag som lett till min ban, men under tiden som gått har jag också reflekterat över mitt beteende och vad rp egentligen handlar om. För mig är det inte längre intressant att bara åka runt och skjuta då jag har förstått att det inte är på så vis man har roligt inom rp för vare sig mig själv eller andra spelare. Om det är den typen av rp eller 100k or die snarare man vill ha finns det andra servrar som är gjorda för det. Om jag får en ny chans lovar jag att spela seriöst och fokusera på att skapa roliga och sociala scenarion tillsammans med andra spelare.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag försöker inte neka till något utan snarare förklara att jag gjort fel men nu ändrats och faktiskt lärt mig, så nej inga bevis som ska försöka motbevisa min ban mer än kanske att jag inte använt aimbot osv vilket jag kan lösa om ni vill!

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka