Ban-referens
ahpdou — FiveM, Permanent
Anledning: Fusk, Clogg, p-12 montage. Hör ej hemma här.
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag spelade med några från gamla syrianska och vi glider runt när några börjar skjuta, vi skjiter tillbaka och när jag dog lämnade jag 30 minuter senare och därför fick jag c logg ban, jag hade på denna tiden börjat användfa esp dum som jag var vilket jag tänkte var rättvist för att jag visste att många i andra gäng fuskade men det är såklart inte rättvist alls. När jag blev bannad dagen efter för c logg och fusk släppte jag och en kompis montage vilket jag tog ner 3 veckor senare eftersdom jag tycker det är riktigt barsligt nu i efterhand.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag förstår att jag gjort fel och förtjänar absolut bannen men nu har det gått 1 helt år och jag tycker jag som varit medlem sedan 2022 och alldirg innan varit problemspelare förtjänar en sista chans för jag är egentligen en väldigt social och bra spelare!
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har förstått hur dumt det jag gjort var! Jag kommer alldrig fuska eller göra något av de regelbrott jag gjorde för ett år sedan och det är för att jag verkligen saknar att rpa seriöst och ha rolig scenarion där man involverar många och inte fuskar för min egen vinning. Jag skulle aldrig använt fusk och verkligen inte släppt montage och jag fick chansen att göra om och göra rätt för det är inte hur jag vill att andra ska se mig som person och spelare!
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans för 1 år av att vara bannad tyckre jag är lagom med tanke på att jag tidigare spelat i 3-4 år på servern och egentligen är en bra spelare med hög rp nivå. Om jag får en till chans kommer jag spela seriöst och ha roliga samt sociala scenarion med många parter för det är de roligaste med rp och jag har insett hur onödigt det är att bara åka runt och skjuta när man lika gärna kan gå in på en 100k or die server om det är allt man vill göra.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja