Ban-referens
ahpdou — FiveM, Permanent
Anledning: Fusk, Clogg, p-12 montage. Hör ej hemma här.
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände För ungefär ett år sedan gled runt med mina vänner från syrianska och sedan började folk jaga oss och skjuta och då eftersom att jag hade vapen så började jag skjuta tillbaka i självförsvar. Under scenariot gled jag runt med sopgubbe kläder eftersom att jag inte hade tänk att jag skulle skotta. Dessa kläderna tolkade han dock som 100k or die kläder och sedan fick jag även skit för jag sköt med gäng som jag inte är med men det är ju klart tt man gör om någon skjuter på en när man är med sina vänner. Scenariot slutade med att jag dog och när alla hade åkt och scenariot var över loggade jag eftersom att klockan var 02:40 och jag behövde dra då jag skulle upp vid 8. Jag blev bannad för fusk och jag vet att det är sjukt orättvist när man spelar med en sådan fördel och förtjänade därav 100% min ban!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det jag gjorde men jag vill tillägga att jag innan spelat i cirka 3,5 år och det var endast under denna period som jag verkligen inte varit en spelare som förtjänar att vara på servern. Sedan min ban har jag blivit mognare och förstått hur onödigt och töntigt det faktiskt är, jag fattar att detta låter som en bortfförklarning men det är verkligen sant och jag som rpat i cirka 4 år och majoriteten på unive är egentligen en väldigt bra spelare och utöver detta har jag nästan alldrig blivit bannad för något större! Jag släppte även montage med en vän på hans initiativ som jag bad honnom att ta bort någon vecka efter eftersom det är väldigt barnsligt enligt mig och jag förstår hur onödigt det är.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har förstått hur dumt det jag gjort var! Jag kommer alldrig fuska eller göra något av de regelbrott jag gjorde för ett år sedan och det är för att jag verkligen saknar att rpa seriöst och ha rolig scenarion där man involverar många och inte fuskar för min egen vinning. Jag skulle alldrig använt fusk och verkligen inte släppt montage och jag fick chansen att göra om och göra rätt för det är inte hur jag vill att andra ska se mig som person och spelare!
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans för 1 år av att vara bannad tyckre jag är lagom med tanke på att jag tidigare spelat i 3-4 år på servern och egentligen är en bra spelare med hög rp nivå. Om jag får en till chans kommer jag spela seriöst och ha roliga samt sociala scenarion med många parter för det är de roligaste med rp och jag har insett hur onödigt det är att bara åka runt och skjuta när man lika gärna kan gå in på en 100k or die server om det är allt man vill göra.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja