Nekad bollan | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BBY

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199492761424/

Ditt Hex-ID: 11000015b580750

Vad är din discord tagg? BBY#2221

Vem var det som bannade dig? Gaywi GTR

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade ped utan pedroll och jag begick grov fearrp!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på strand garaget då hoppade jag don och ville testa peds asså få pedmeny. Då efter jag fått meny letade jag runt. Jag satte på mig någons ped som min vän kände. Då sa min vä att testa en ped vilket jag gjorde. Min discord krascahde så jag disconnetades från de samtalet så jag hade menyn. Jag testade runt lite tills jag kom till en snygg ped. JAg satte på den och råka gå ut ur menyn. Jag skrev flertals reports och helps. Men ingen svarade så jag valde att bara använda peden. Då såg några peden och trodde jag var någon annan samt började jaga mig. Då stannade jag och hade social rp genom att prata istället för att försöka fly utan anledning. De sa du kan hoppa ut ur bilen och hoppa in i våran medans han riktade. När han slutade rikta då gasade jag iväg . De åkte efter mig välte bilen genom att preja mig. Bilen volatde flertals gånger så jag rpade på skadan samt att de rpade på dsync/prej. De slutade rpa tillslut och hoppade ut och riktade. Precis då började en staff specca tror jag. Staffen såg att jag fearrpa flertals gånger och att jag hade ped som inte var min. Så jag blev bannad för Grov Fearrp samt ped utan ped.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då jag gjorde ett misstag. Men tycker inte att jag skulle ha fått p ban för fearrp samt ped utan ped. Jag hade pedmeny och testade runt lite peds men då råkade jag klicka ut ur pedmenyn samt då svarade inga staffs i help eller report. Då blev jag arg och valde att glida runt med peden som tillhörde någon annan på servern. Då plötsligt blev jag jagad ut av en bil som trodde att jag var en annan person. Asså personen som ägde peden då, jag tror att han som ägde peden hade de som jagade mig som opps. Då hoppa de ut och rikta på mig men jag valde att köra bak o gasa istället vilket är fearrp. Jag har lärt mig att alltid vänja om sitt liv för att inte ha en chans att bli skottad. Som sagt hitta de mig igen och valde denna gång att pitta min bil men jag voltade sen landade på däcken. Efter båda parterna rpat klart på skador hoppa de ut ur min bil samt då riktade. Jag gjorde samma misstag igen vilket var att köra iväg istället för att stanna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 49 gånger innan men de var mycket från icke medlems tiderna då jag har spelat på servern ett bra tag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa don igen efter att jag slutade krascha på discord. Sen begärt pedmeny för att sen kunnna bli som min gubba är ig. Asså att jag inte skulle ha ped utan ped. Jag kunde också valt att rpa på fearrpen asså att jag hoppade ut ur bilen och ta upp händerna. Sen förklara att jag bara hade samma kläder som deras opp då men att jag inte var han. Då skulle jag inte behövet fearrpa eller haft ped utan ped. Detta misstag har gjort så jag inte kunnat spela på Unive en stund nu. Med tanke på att Unive är typ 70% av min dag så har det varit trist och tråkigt att inte kunna rpa på ett stund nu. Jag har verkligen lärt mig av dennna ban det kan jag lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAg har lärt mig att göra grova regelbrott är något som abslout under någon omständinghet inte är okej på Unive. Det aldrig okej att Fearpa samt ped utan ped eller krim utan krim eller PWG elle Metagaming osv. Jag har verkligen lärt mig av denna ban då det är första gången jag fort p ban. Som sagt har jag ju en massa andra bans vilket är från när jag var icke medlem på servern då brukade jag lalla runt på piren en jävla massa. Vilket var roligt under stunden men förstör rpen för andra folk. Det har jag lärt mig under denna ban att det förstör rpen för andra när jag gör regelbrott för att komma undan ur ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka