Nekad daniii.zzz | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Ditt discord namn: daniii.zzz

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Ped

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs att Toris drog min ped för att jag blev bannad för fusk, och då får man indragna roller. Nu när det har gått lite tid så skulle jag verkligen vilja få tillbaka min ped. Jag har lagt ner mycket pengar på den, och det var faktiskt en stor grej i rpn för då så vart jag unik och inte hade normala kläder utan custom kläder och kändes sig mycket mer unik än alla andra. Jag förstår vad jag gjorde fel, och jag har bevisat att jag inte använder fusk längre och tycker jag kan få tillbaka det jag hade innan.

Hur är beslutet felaktigt? För det första så var peden något jag lagt ner pengar på. Det kändes därför extra hårt att bli av med den särskilt utan någon chans att förklara mig innan allt togs bort. Jag fattar att det finns riktlinjer, men jag tycker inte att det jag gjorde (även om det var fel) borde leda till att man förlorar allt man betalt för, speciellt om peden i sig inte var kopplad till fusket direkt. Jag försöker inte snacka bort det jag gjorde jag tar ansvar för det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte någon typ av bevismaterial förutom swishen på när jag betalde min ped.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka