BOB BORG | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BOB BORG

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 24 Augusti 2007

Vad heter du på discord? loppe125#6901

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300 ish men ökar hela tiden

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst tre och mellan 14:00 till 21:30 kan variera men mycket iaf

Hur ofta kommer du vara inne? varja dag men med visa undantag ifall jga måste bort men annars varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 300 ish men ökar varje dag gått från 0 till 300 på bara några veckor

Vad heter du? Bob borg

Hur gammal är du? 34 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? dels för att det e ett roligt yrke men dels för att en del av mig brinner för att hjälpa folk och det känner jag att man kan göra väldigt mycket på sjukvården. Brinner för att hjälpa folk och har vart med om alldeles för mycket personer som har gått bort vilket har lätt in mig på denna tråd. och känner att detta yrket passar mig eftersom jag e lugn och kan ta kritik och hantera svåra situationer

Varför ska just du bli anställd? för att jag är glad och snäll bemötande person med bara fina sidor även i dom tuffast situationerna. jag är alltid glad oavsett situationer jag försöker också att få min patient så lugn och hansad som möjligt

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ej men har vart med om rätt mycket som sagt och dels gått några kurser om hjärt och lugn räddning plus mina polare har jobbat som det

Berätta vad HLR är för någonting HLR innebär Hjärt-Lungräddning man behöver göra HLR ifall personen som du ser kan inte andas och han hjärta pumpar inte, För att göra HLR personen måste ligga rakt på ryggen och där efter ska du kontrollera andan sedan gör man trycka på bröstkorgen mins 5 cm och inte mer en 6 cm man måste trycka 100-120 tryck/min, du måste tryck 30 gånger där efter blås in i munnen 2 gånger glöm inte att stänga näsan när du gör det.
visa dåliga saker som kan ske av det här är ju att revbenen bryts eller knäcks men inget man ska tänka på i den situation man ska inte vara rädd för att trycka till. man ska också se till så att personen har fria luft väggar.

Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att man sköter sig i radion och inte bara ropar rakt ut och man pratar tydligt och har ett strukturerat system och pratar när man verkligen behöver det

Har du några andra frågor? nope och bara så ni vet så har jag inte kopierat nån tog min gamla som ej blev besvarad på sen igår

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/uYxt6nps6X
Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt.
Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Tillbaka