Ange ditt födelsedatum: 4 Januari 2009
Vad heter du på discord? olliver#7629
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 50
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3
Hur ofta kommer du vara inne? när jag kan
Vad heter du? olliver
Hur gammal är du? 12
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? vör jag tycker att det är spänande och jag gilar att hjälpa folk jag tycker att det är roligt och prata och just nu har jag inte mycket att göra på servern och jag har alltid vara sjuksöterska och jag hör hört att det är inte så mycket personal och då är det perfekt att jobba här då
Varför ska just du bli anställd? jag vill hjälpa staden och jag tycker att det är spännande jobb och jag tycker att jag behövs för att det är för lite personal det är derför jag vill jobba här
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting hjärt och lung rädning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är en regel och så ska man inte ska prata i mun på varandra man ska säg som t.ex först sitt rakel nummer sen vad man ska säga som t.ex "Behöver hjälp" sen klart slut
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? olliver#7629
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3
Hur ofta kommer du vara inne? när jag kan
Vad heter du? olliver
Hur gammal är du? 12
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? vör jag tycker att det är spänande och jag gilar att hjälpa folk jag tycker att det är roligt och prata och just nu har jag inte mycket att göra på servern och jag har alltid vara sjuksöterska och jag hör hört att det är inte så mycket personal och då är det perfekt att jobba här då
Varför ska just du bli anställd? jag vill hjälpa staden och jag tycker att det är spännande jobb och jag tycker att jag behövs för att det är för lite personal det är derför jag vill jobba här
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting hjärt och lung rädning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är en regel och så ska man inte ska prata i mun på varandra man ska säg som t.ex först sitt rakel nummer sen vad man ska säga som t.ex "Behöver hjälp" sen klart slut
Har du några andra frågor? nej