Björne Karlsson | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Björne Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Liamo #1392

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 800

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 6 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? hittills har jag spelat varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 800

Vad heter du? Borro Iessa

Hur gammal är du? 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag brinner för att hjälpa folk, det är det bästa jag vet. Tycker om att gå hem efter en jobb dag och känna att "jag har räddat liv idag". Det ger mig ett leende, och gör mig på så gott humör. Jag är även ganska lugn av mig och är väldigt bra runt alla sorters folk.

Varför ska just du bli anställd? För att jag känner att jag kan göra skillnad på sjukvården med min kunskap att lugna ner människor

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja jag har arbetat där för länge sen. Då stod jag först i kassan innan ni fick en permanent person. Sedan fick jag köra ambulans och hämta folk som varit skadade. Därefter så fick jag arbeta i operations salarna

Berätta vad HLR är för någonting hjärt- och lungräddning. Man använder det för att får igång hjärtverksamheten och andningen hos en person som har fått hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Bristande radiodisciplin kan innebära att viktigt information inte når fram till mottagaren. Därför är radiodisciplin extra viktigt när det kommer till att kommunicera rätt

Har du några andra frågor? Varför är chefen på sjukhuset så trevlig och snäll?

Tillbaka