Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak dc Shabbe ingame

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jaak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt allt och alla på någon annans gänghus för att jag skulle byta server + att jag förådde servern och valde att gå över till någon annan pissig server vid namn wombat vilket var inte alls smart. Alltså kortfattat jag taggade ifrån server och drog en terrordåd också när jag väl va i gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det skulle va gängmöte så togs det upp att folk skulle byta server osv sen att alla skulle dra en terrordåd därefter lämna servern. Så jag gick på grupptrycket med att lämna servern och därefter börja skjuta på personer helt utan anledning i ett gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt helt enkelt eftersom att jag drog en terrordåd och bröt min lojalitet mot servern som jag hade enormt länge ungefär 2-3 år i servern. Jag kan förstå varför jag blev bannad eftersom man kan säga jag var en repsekterad person av många i denna communityt sen därefter så hugger jag alla er i ryggen och bara drar sådär även efter allt denna community har erbjudit mig och jag är tacksam till det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men med ungefär 13 bans under 2-3 år. Varav dessa inga pbans eller någon grova bans utan bara småbans, Så jag tycker min historik ser ganska clean ut, då jag inte heller har så många indragna kriminell roller. Jag skulle säga att jag inte är en problemspelare heller jämfört med andra personer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde istället för att dra en terrordåd och lämna samtalet istället och bara rapportera det in till staffs, För att jag visste inte ens om att vi skulle byta server osv tills mötet då jag endast blev informerad om händelsen under mötet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut! Att inte göra idiotiska saker såsom att dra en terrordåd och stanna lojal till servern som också har behandlat mig bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka