Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak dc Shabbe ingame

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jaak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag drog en terrordåd på någon annans gänghus för att jag skulle byta server och tyckte att jag hade inget att förlora så drog jag en terrordåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten av folk några gånger så blev jag arg, sen så skulle det va gängmöte så jag kom dit och så sa folket att det alla skulle byta till en server som hette wombat. Jag var först lite skeptiskt om att servern skulle verkligen klara sig så långt, men alla mina kompisar uppmanade mig att byta så jag bestämmde mig för att byta server till wombat och pågång dra en terrordåd på ett gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i sig var ju 100% rätt men det har ju gått typ ett halvår så jag tycker jag förtjänar en till chans jag som inte har någon problemspelar bakrund eller aldrig har blivit blacklistad eller pbannad innan denna gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev senast bannad typ för 8 månader sen för jag prata ooc tror jag men minns inte riktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt enkelt att vara lojal till servern som jag kommer vara föralltid ifall ni låter mig in igen. Eller ifall jag verkligen ville lämna och ta en paus från unive så skulle jag kunna istället lämna fredligt istället för att förstöra för alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka