Nekad BING | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak antar jag eftersom det var han som skrev till mig om att mina roller blev indragna

Bild på banmeddelande: sgd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bytte server till en annan server, På den processen så gjorde jag också terrordåd vilket inte heller va så smart. Men jag har tagit åtgärderna som jag har fått.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var då med i ett gäng som hetter Yakuza, på den tiden ungefär för ett år sen så kan man säga att Unives krim rp var inte på den godaste sidan ifall jag ska vara ärlig. Vi tyckte att det var för mågnga strikta regler och staffs var dåliga osv. Så det vårat gäng och några andra gäng gjorde var att vi började ungefär protestera mot unive och ta emot andra spelare ifrån unive till den servern som vi bytte till som är känd vid namn wombat vilket var exremt dumt vilket jag har fattat och tänkt på under dessa månaderna. Men vi hade då gängmöte om vad vi skulle göra så valde vi alla att byta server och lämna unive helt enkelt och vissa tog åt sig och gjorde terrordåd inkl jag vilket var väldigt omoget ifall man tänker på det i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju rätt för att jag gjorde d jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit pbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunde skippat dra terror och istället vara lojal till server

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka