Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak dc Shabbe ingame

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jaak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lämnade servern och begick terrordåd på servern vilket gjorde mig bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det skulle va gängmöte och alla skulle byta server. Jag tänkte fundera ifall jag verkligen skulle byta server men då fick jag grupptryck av mina vänner att byta server vilket jag gjorde. Men servern var tillslut väldigt pissig då det var ägarna som inte gjorde ett skit, men jag vill tillbaka till den servern där ägaren är aktiv och bryr sig om sina medelmmar och communityt. Sen så drog jag en terrordåd ingame på ett gänghus därefter blev jag bannad av univesync från alla discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju såklart mitt fel att besluta för mig att byta till en skitdålig server vid namn Wombat Roleplay. Men den var exremt dålig eftersom att den blev inaktiv efter 3 veckor av spelande. Men det kommer aldrig ske igen att jag kommer byta till en annan server jag kommer endast köra unive sålänge jag kör fivem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev väl bannad senast för ooc ingame vilket var dumt av mig. det var ju typ för ungefär halvår sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå på grupptrycket och bara göra vad jag tycker samt att gå min väg. Ifall jag verkligen ville lämna så skulle jag kunna lämna fredligt istället så valde jag att begå terrordåd vilket ledde till min avstäning. Jag kunde istället ha lämnat dcn och ta en paus istället för att föräda servern och skada den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% jag vill bara ha en andra chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka