Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity/profiles/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sgd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bytte till någon annan rp server + drog en terrordåd på någon annans gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten av folk så blev jag skitsur. Därefter så hade vi gängmöte om att alla skulle byta server till en helt ny server så man blev väldigt stort sätt hjärtvättade av vad andra tyckte och alla mina vänner från unive bytte till den servern så jag följde med och föll för grupptrycket vilket var exremt dumt och jag ångrar mig det nu. Sen så efter gängmötet så kändes det som att jag hade absolut inget att förlora så jag drog en terrordåd på någon annans gänghus och började skjuta allt o alla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt men jag tycker att jag borde få en andra chans :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt var för ett år sen jag senast blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att helt enkelt bara stiga ifrån grupptrycket och gå i mitt egna väg samt att vara lojal till servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% det har ju typ gått 4 månader så jag har rp lusten och kommer bidra med en stabil rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka