Nekad BING | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity/profiles/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? Jaak dc shabbe ingame

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sgd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gjorde saker som jag var väldigt idiotiskt. 1. Dra en terrordåd på ett gänghus 2. Va en förrädare och byta server 3. började lra på en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten av några personer som också skulle byta till den servern som jag hade tänkt mig att byta till. Vilket jag inte visste än. Därefter så skulle vi ha gängmöte, När gängmötet sker så sitter vi alla i gängvc och säger ledaren i mitt gäng att vi alla skulle byta server och kolla på en streamer som skulle byta server och skapa en ny. Därefter så kände jag att jag hade absolut inget att förlora + jag blev skitsur för att jag blev skjuten av några utan några alls anledning. Då bestämmde jag mig att åka till ett gänghus och skjuta allt och alla där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt till 100%. Gjorde fel på varje synvinkel men kan garantera detta kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har väl aldrig blivit pbannad förut men kanske bannad lite hit o dit för småsaker för 2 år sedan men under 2023 så fick jag bara 2-3 bans som inte va alls grova. En av de var ooc ingame men det har jag lärt mig av sen så resterande bansen har jag glömt vad de handlar om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte dra en terrordåd kunde har lämnat samtalet när de hade gängmöte och bara lämnat gänget samt att inte vara en del av serverbytandet. Jag ångrar mig ny exremt mycket. Samt att inte dra terrordåd ifall jag skulle ha lämnat så skulle jag nog bara skrivit det till en staff att dra mina roller istället för en terrordåd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? till 100%. Kommer inte gå på grupptrycket som mina vänner gav mig och åka på mitt spår igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

skulle verkligen vara nice att kunna rpa på vintern då det är roligast

la upp också montage glömde skriva upp det mybad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka