Accepterad Bigone | Ban Överklagan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? Hitman

Vem var det som bannade dig? 1.joac

Bild på banmeddelande: adeleeee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att använda mina tjänstevapen utan anledning vilket var fel av mig. Detta kommer att ej hända igen då jag har suttit ur mer än halva av min ban och jag kommer att ej upprepa mitt misstag igen då jag har lärt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var afk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban och det var fel av mig att använda tjänstevapen utan anledning. Detta kommer att ej hända igen då jag har lärt mig utav min ban. Jag ber iom ursäkt för att jag betede mig dåligt och använde tjänstevapen utan anledning. Ge mig bara en chans där jag kan bevisa det för er. Ännu en gång ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma och äckliga beteende som inte kommer ske igen.Vill också bara säga att jag har verkligen förändrats. Jag har nu påriktigt lärt utav mig mitt misstag. Jag vet att jag var jätte dum och gjorde sådana grejer och är 100% medveten om att jag inkompetent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är på mobilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra annorlunda är att inte använda tjänstevapen utan anledning då det är ett brott. Det var jätte dumt gjort av mig och jag har lärt mig. Jag bodde ha tänkt innan jag valde att använda tjänstevapen utan anledning. Detta beteendet kommer att inte upprepas då jag har lärt mig samt vill komma tillbaka till unive och rpa med vänner. Jag ångrar mig enormt mycket för det jag gjorde och att detta kommer aldrig mer göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig massa och inte mer använda tjänstevapen utan anledning. Detta kommer att självklart inte upprepas då jag har lärt mig utav min ban. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att jag verkligen inte sålde vapnen. Jag är en lojal spelare till både servern samt ägaren. Jag försöker mitt bästa med att följa grundreglerna. Blir jag unbannad så lovar jag att jag kommer att aldrig bryta mot några regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka