Accepterad beno | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beno

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435121522/

Ditt Hex-ID: steam:110000157e88372

Vad är din discord tagg? beno#9024

Vem var det som bannade dig? Matte

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive bann2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han hade rätt att banna mig men det var en väldigt överdrivet bann eftersom ja kallade en kille idiot ooc jag blev bara arg för dem stormade oss utan att ansöka det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi hamnade i ett scenario med två gäng. Och jag och några utav mina medlemmar var ute och åkte, Sedan får vi gps i vår prio grupp. Så vi tänkte att det hade hänt något så vi drog till gpsen dirket. Och gpsen ledde till vårat gänghus. Då var det ett gäng utanför vårat hus som precis hade stormat oss och riktade vapen innuti vårt hus på mina medlemmar. Sedan när vi var vid vårt gänghus så satt det gänget som hade stormat oss i bilar. Då rikta jag och några av mina medlemmar på dom och sa att dom skulle hoppa ut ur bilen. Och dom lyssnade sedan tog vi in dom i huset och ner till våran källare. Sedan ställde vi frågor till deras boss som vi tog och frågade varför dom storma och rikta vapen på oss. Sedan skrev jag i OOC, "du måste ansöka om stormning du bröt mot reglerna grovt idiot". Sedan blev jag bannad av Matte efter scenariot var slut, matte sa att anledningen var grov hets i ooc. Fast det jag inte fattar är varför ger han mig en sån överdriven ban medans jag knappt gjorde några fel. Detta ända jag gjorde var att skriva i ooc att dom har brutit mot reglerna. Hade förstått om det typ var 1 dagars ban. Men nu blev det 5 dagars ban!? Så det var det som hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig bann om jag ska vara helt ärlig. Några som kommer och stormar oss utan en ansökan. Sedan blir jag bannad för att jag skriver i OOC att dom har brutit mot reglerna lite konstigt. Förstår kanske inte borde ha kallat någon idiot men ni måste förstå man blir frustrerad när folk stormar än utan en riktig anledning + inte ens ha ansökt om att få göra det. För det gänget som storma oss vi pratade ju med bossen han sa till mig, men vi kom hitt för att vi tror att ni har våran grabb. Hur kan dom stampa in i vårt hus och börja rikta bara för att dom tror något. Det ändå felet jag gjorde kanske var att kalla honom för idiot. Men hade förstått om det var 1 dagars ban. Så tycker det var en felaktig ban mot mig tycker det borde vara max 1 dag. Isåfall borde det gänget som storma oss få en rejäl ban för att dom bryter mot regler. Tycker det var överdrivet + att ni gav mig kriminell varning bara för att jag sa till honom att man måste ansöka om att få storma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Krim utan krim eftersom jag tog vapen utan att ha kriminell rollen. Grov Metagaming eftersom jag och några grabbar i mitt gäng hade skapat en privat discord grupp där dom flesta skrev, vart dom låg döda och vilket gäng som sköt mot oss osv. Mild Metagming blev jag bannad för också eftersom jag skrev i OOC efter ett scenario var slut "Ta mig till sjukhuset" Sedan blev jag bannad för att jag var ny till rp och då tog jag fram en radio i ett scenario som jag inte visste hur man fick ner den. Och då skrev jag i OOC hur får man ner radion? Sedan den här bannen som jag skriver om nu vet inte vad man ska säga eftersom jag gjorde ingenting. Skrev bara i OOC "man måste ansöka om stormningar idiot" men ja har lärt mig av mina lärdom sen tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag hade inte kunnat gjort något annorlunda, jag tycker att jag har 100% rätt att skriva i OOC att man måste ansöka om stormningar. Men det här gänget verkade ju inte fatta det och så kommer dom och stampar in i vårt hus och riktar vapen. Så nej jag gjorde allting rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska skriva svärord till folk i OOC även om man blir arg, lite svårt att inte göra det men något jag får träna på. Ber om ursäkt att jag skrev idiot till grabben i OOC.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka