Accepterad Philip1234 | Ban Överklagan [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip1234

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-ratten-bky4 — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Skriver busunge i OOC
Bannad av: Hugster
Visa på portalen →

Berätta vad som hände De började med ett vanligt bråk på marja lisa, där då Johannes börja käfta mot oss om att vi var de sämsta gänget i staden hit och ditt, sen hela tiden var de om att vi skulle åka ut och så skulle vi se vad som hände utanför, vi åkte ut men vi såg inte röken av då johannes och deras gäng alls, efter de så letade vi efter han så får vi ett samtal att vi ska komma till sjukan för att snacka och då forsätter då johannes med sitt snack om att vi var sämst och vi kunde inte göra något samt börja gå in i folk om vart dom kommer ifrån och vilken dialekt man har. Vi ser att dom lämnar sjukan och kör iväg och de blir följe ner mor stranden och där krockade då johannes så vi gick ut ur bilen och försökte ta han och dom andra han umgicks med, de smäller av ett skott från deras sida då vi börjar skuta tillbaka så lyckas vi få sönder alla hans däck men han fortsätter köra upp till garaget utanför mekonomen där han väljer att dumpa bilen för att springa ner till meko hela tiden så hade vi folk som såg han, när han väl kommer ner från berskanten där han springer ner så hoppar vi då ut och riktar mot han och då svara han med att ni kan inte göra detta här. Men vi släppte de för den tiden och då hoppa jag inte i krim support och då gick jag igenom allt som hade hänt och då fick jag ett godkänande av en staff att plocka han utanför meko där han hade stått och snackat så mycket skit om oss hela tiden då skrev jag att han var en busunge i ooc chatten och de ska absolut inte ske igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för de som hände och de ska absolut inte ske igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte skriva fula ord i ooc chatten, jag skulle kunna skita i att skriva i ooc chatten helt och håller för att de ledde till en ban vilket jag vill undvika.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ger mig en till chans att verkligen visa att de inte ska repeteras att skriva busunge i ooc och börja tänka efter innan de sker saker och ting. De kommer aldrig mer repeteras.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag

Jag tycker till framtiden att du tänker på hur du uttrycker dig i OOC. Detta är en så liten sak men det är viktigt att man visar respekt mot andra väl utanför karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka