Nekad Beetlejuice | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Ban-referens
lbvgkn — FiveM, Permanent
Anledning: kallar krim ansvariga dumma i huvudet i en ping
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var med i sons of anarchy och vi hade länge haft problem och något slags agg mot krim ansvariga. De hade gjort något beslut som jag vet många från sons och andra var väldigt missnöjda med. En person jag har spelat med sedan 2021 skrev i chatten. Jag visste att han inte tog illa upp. Sen går jag in igen och ser något som verkligen triggar igång mig. Då taggar jag krim ansvariga och skriver "är ni dumma i huvudet" något i den stilen. Sedan nån timme senare blir jag bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det skulle jag faktiskt göra. Jag tar mitt ansvar och det är mitt fel att jag blev bannad. Jag borde kanske ha använt ett annat ord eller kunna uttrycka mig. Sen kan man såklart diskutera ifall det är värt en ban eller inte. Men ja jag tar ansvar för det jag gjorde.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte skriva så dumma saker till båda staffs och generellt. Jag borde inte ha skrivit så och har lärt mig en läxa.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har inte varit den skötsammaste personen på Unive, jag skulle gärna vilja se att ni ger mig en andra chans för jag saknar och rpa ibland och är extremt sugen på att rpa som polis. Jag kommer bete mig på ett bra och moget sätt, jag kommer tänka på vad jag gör. Jag har blivit mer mogen som sagt och saker som jag inte har tänkt på förr har jag börjat tänka på nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka