- Meddelanden
- 1,423
- Reaction score
- 75
Blacklist-referens
ID: 1156 — Övrigt
Anledning: Staff diss
Personal: Berra1213
Datum: 2026-06-20
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var på fest, sen så får jag en snap där det står att NO är nedstängt och Jetzyh fått indragen krim, i stunden så visste jag ej vad som hade hänt, så jag taggar krim ansvariga och frågar, av någon anledning så väljer jag att kalla dem krim ansvariga för cp, vilket jag inte fattar för fem öre varför, jag ångrade mig direkt när det var skikcat, för jag fattade stt det var dumt och kommer sluta med stora konsekvenser, men jag kände i stunden att det var kört, då jag har för mig att högt uppsatta kan se meddelanden som tas bort, så jag brösta att det var kört, sedan så kollar jag igen på telefonen och då har jag indragen krim, vilket jag fattade, sedan fick jag indraget allt, vilket är fullt förstårligt men något som jag ångrar då jag inte hade någon anledning att kalla krim ansvariga för cp'n, sen så fick jag ordet att jag har fått chansen att överklaga.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, det gör jag, det var jag och bara jag.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte skriva onödiga saker, alltså tänka åt extra mycket. Samt så har jag ändå tagit på mig att börja skita i unive när jag är på fest, speciellt om det är återgärder, då man borde veta helt heten innan man uttalar sig.
Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag är en lojal spelare till unive och varit på servern sedan 2021, samt så har jag tagit det mer på allvar då jag upplevt nu att många vänner online är på unive, och då vet jag inte varför jag ska göra dumma saker som förhindrar mig att vara i kontakt med dom.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, det har jag inte.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja