Accepterad Baba stalin | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baba stalin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? rs7#6969

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar: 16.30-20:00 om jag inte åker bort
helger: när som typ-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? vart wl sen 11 juli 2022 men blev av med det och annsökte den 3:e januari igen och blev godkänd samma dag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/999389859695300699/1074130619812024320/image.png men hälften av de har vart felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska förenka för staffs så deras arbete inte blir för mycket och de ska ta hand om små regelbrott som tex som lall, power Gaming och den nya regeln röst vid karaktär. Alla banns behöver inte vara långa, men vissa måste vara långa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill ha kul fast ändå kunna hjjälpa folk när de behöver hjälp så de kan ha roligt på serven och jag vill inte behöva skriva /help och inte få hjälp eller så att staffs inte behöver dva bilar så servern laggar lite mindre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man missbrukar sina roller tex om man dör i ett scenario och så revvar man sig skälv och sen dödar eller om man kickart/bannar under ett scenario för att slipa det scenariot och då har man vart en korrupt servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka