Antagen TREDDAN | Ansökan till Servervakt [Troik.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Vad heter du på discord? t3ddan

Vad är ditt Hex:ID steam:110000163d077d5

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:00 - 20:00. Helger 12:00 - 02:00 Beror på vilken dag kmen är minst aktiv 2 timmar per dag oftats mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kommit tillbaka till unive efter att ha tagit en paus på 1 år jag spelade innan som krim och medlem och slutade spela i en stund och spelade andra spel men har varit här länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej att bifoga bild men har blivit bannad typ 9 ggr där runt 4 eller fler var felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Upgiften för en servervakt är att skydda servern från lallare och inkompitenta spelare, som en servervakt ska man vara online ofta och se till att inte folk t.ex bryter mot regler eller lallar, en servervakt kan kicka och dva bilar i vissa situationer, en servervakt ska rpa som en helt vanlig spelare men se till att de andra håller en bra och hög rp nivå, server vakter kan kicka en person som t.ex lallar och slår ner folk för attlära dem en läxa så det inte händer igen de kan även dva bilar om t.ex en bil blockerar vägen så kan en servervakt gå in i bilen och skriva /dv så den försvinner.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ser väldigt många som lallar nu förtiden jag vill göra unive lall fritt, jag kommer vara aktiv ofta och göra det som en servervakt ska göra, jag vill underlätta staffsens jobb så att inte bara staffsen behöver göra något utan jag kan hjälpa att banna/kicka folk som är inkompitenta, jag kommer att ta mitt sv jobb på allvar och jag kommer inte abusa eller förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och apuse är när man andvänder sina perms som servervakt för sin egna fördel t.ex jag åker runt på stan och sen hamnar i bråk så kickar jag honom för att jag bara ville eller om man blir rånad kickar man för att undvika scenariot. eller att man bara kör runt och kickar folk för att man har perms och typ dvar folks bilar. det ska man ej göra som en servervakt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka