Antagen Basse_9619 | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse_9619

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? basse_9619

Vad är ditt Hex:ID 1100001176d5a49

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara inne typ varje dag så blir det några timmar. Helger blir det något mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nu har jag vart medlem i typ 3 månader men spelat sen 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 55 Varav vissa är test bans och andra är dubbel bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man är till för att vara ett biträde för staffs där man snabbt kan ta hand om problemet och regelbrotten och sedan vidarebefodra de uppåt till staffs så de kan ge hårdare åtgärder om det krävs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag spelar som polis och därmed möter jag lallare och folk som begår regelbrott konstant. I många situationer finns det inte tid att skriva /report utan det behöver därmed tas omhand direkt utan att vänta på staffs. Därför vill jag vara med och främja att RPn flyter på utan en massa lallare som begår regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man missbrukar sina perms och tex kör med toggleid i skottlosning och kickar/bannar folk som inte gjort något fel. Korruption är att man inte kickar eller bannar sina polare när de begår fel just för att de är ens polare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka