Antagen storgorilla | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

storgorilla

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad heter du på discord? storgorilla0

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001638bacf1

Ange ditt födelsedatum 8 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Unive / FiveM är det enda jag spelar på min fritid. Jag brukar ligga på 1-4 timmar om dagen gällande aktivitet, näst intill alla dagar i veckan. Jag brukar vara aktiv mellan 15:00-22:00 på vardagar men beror även på vilka dagar, och på helgen mellan 12:00-00:00, med cirka 4-6 timmar aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Oktober 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/m41SLH14AeWnA22vV?invite=cr-MSxtZ0UsNTI0NDU2NjEz&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ''vakta'' / vaka över servern via rp. Medans man har kul och RPar, så kan man (om man ser regelbrott eller andra fel) sv banna personen i en timme eller kicka den. Detta är så att man inte ska behöva ta tid från staffs för mindre saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna bidra positivt till servern genom att kunna säga till folk på riktigt ifall de inte beter sig. Jag stöter ofta på folk som är icke-medlem som exempelvis snor bilar och VDMar folk, och ifall jag är servervakt kan jag enkelt kicka eller banna personen i en timme. Detta gör så att personen förhoppningsvis slutar, och börjar RPa på riktigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt kan vara att exempelvis att felaktigt banna folk i en timme. Abuse kan vara att kicka folk i scenarion, eller liknande för ens egen vinning. Sammanfattat är korruption och abuse ofta något man skulle göra för ens egen vinning, men är inte tillåtet.

+rep mogen samt hjälper mycket passar jätte mycket inom yrket

Roller
Shortlist-Staff
Medlem✅
Ped 🦸‍♂️
Polis myndigheten👮‍♂️
2025 Medlem
Elitdonator☑️

FD
Servervakt
Kriminell🔪
Medlem🎫
Elitdonator☑️
Polis myndigheten👮‍♂️
Ped 🦸‍♂️
Medlem✅

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka