Nekad Ayzyhd | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ayzyhd

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100575390/

Ditt Hex-ID: 110000143f7be9e

Vad är din discord tagg? Ayzy#7694

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Vible :>. Återstår: 5 dagar 23 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på Multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag var den som snackade mest i ett "bråk" och kanske inte betedde mig helt okej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 kompisar stod och pratade med 3 andra och sen börja vi tjafsa och sen snacka vi och skämta typ och hade bara kul efteråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de tycker jag för jag tycker inte jag gjort något fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har väntat ett par dagar innan jag har bett om en överklagelse tidigare men nu tycker jag de är en fail ban så därför frågar jag på en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske typ dragit inte börjat tjafsa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte ta onödiga diskutioner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka