Accepterad Nilsskog | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsskog

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000145f795e3

Vad är din discord tagg? Fille.07

Vem var det som bannade dig? Sp0ky_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 215915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort misstag för länge sen men jag har reflekterat över händelsen och märkt att att det jag gjorde var otroligt misstag. De bannade mig för att ha kalla en tjej olämpliga saker och det förstår jag självklart för det är otroligt barnsligt och det var fel av mig. Sen så var det lite lall och bråk mellan båda partierna och då så valde staffsen att banna oss då. Det var ett rätt beslut och jag ångrar det stort. Men jag har mognat upp nu och kommer inte göra om det misstaget igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi träffa de ett tag innan och började tjafsa och bråkade och sen så släppte vi det och åkte därifrån. Sen så lite senare så träffade vi de igen på torget och då började min vän tjafsa med de igen och då valde jag att hjälpa min vän och så hade vi ett bråk och det eskalerade väldigt fort och vi började tjafsa en del. Sen så börja vi veva vilket var ett stort misstag och då börja de kalla oss olika saker. Sen så körde min vän på de och dödade de och det var då staffsen valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig och mina vänner för det vi gjorde. Det var rätt av staffsen att göra det de gjorde så jag skulle säga att det inte var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet och för mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag kunde gjort annorlunda är för det första så skulle vi inte bråkat med de när vi träffa de första gången. Jag kunde åka därifrån när jag märkte att det börja eskalera men istället valde jag att vara kvar och tjafsa och det ångrar jag så mycket. Jag kunde också säga till de att inte tjafsa mer och bara dra därifrån helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig att inte börja bråka och kalla varandra onödiga saker och ha respekt och jag kommer absolut inte göra om det här och jag ångrar mig djupt att jag var delaktig i det här bråket. Vad jag skulle gjort annorlunda i framtiden är att ta rp mer seriöst. Inte lalla och jiddra med folk och jag måste ha mer koll på vad jag gör ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka