Nekad MOME | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? mome229.

Vem var det som bannade dig? norrlandsjonthe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 041438.pngSkärmbild 2025-02-16 041752.pngSkärmbild 2025-02-16 041815.pngSkärmbild 2025-02-16 041826.pngSkärmbild 2025-02-16 041846.pngSkärmbild 2025-02-16 041855.pngSkärmbild 2025-02-16 041903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vägra att lyssna på staffen och tjafsade med staffen Det var väldigt dumt av mig Jag känner att jag har gjleort fel.menm innan dess bv jag bannad 19 dagar tempo

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjafsade med staffen Jag fick många varningar Så blev jag bannad Pban Hade jag lyssnat Betet mig så hade jag inte blivit Pban Jag borde ha lyssnat på honom när Han gav mig i varningar.men innan dess blev jag bannad 19 dagar tempo för att jag scamma nån på pengar och jag hade väldigt dåligt RP på så blev jag bannad för powergaming och grov suntförnuft men jag rikta inget vapen på killen men aa det var det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte felaktigt ban. han gjorde helt rätt Så jag kan lära mig till nästa gång att inte tjafsa mot staff igen Det var absolut mitt fel Och jag ber om ursäkt väldigt mycket Jag hoppas att du förlåter mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag ska börja bete mig bättre och visa respekt och jag ska inte reptera om mina misstag och lära mig av mina fel och ska höja min RP till nästa gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte hade tjafsat mot staffen för att han varna mig och jag fårsatte tjafsa så jag förkännar att bli bannad 100% Jag lovar att jag kommer inte göra om det igen. och ska höja min RP och inte lalla jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? abslut att inte göra om samma misstag det kan jag lova 100% absolut att lyssna på staffen på vad som en dem säger och jag ska visa respekt Lita på mig jag kommer aldrig Mot en staff Jag fick riktigt mycket ångest. Snälla, jag ber om ursäkt förlåt mig Snälla ge mig en till chans. Jag kommer inte repetera om det Och bannen var helt rätt jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut det fattar jag Snälla ge mig en till chans förlåt Jag gjorde fel Jag har lite problem På att tjata Och det är väldigt dåligt att jag tjafsar jag ska sluta med det Och börja förstå när jag har gjort fel förlåt norrlands

där är allt vi tjafsade om på bilderna där är beviset som lede mig till Pban jag har en klump i magen efter detta och snälla om ni nekar den ge mig en anledning snälla och om ni accepterar den så hade jag uppskatat det väldigt mycket snälla ge mig en till chans brorsan
mig en till chans. Jag gjorde fel och jag erkänner, jag har gjort fel.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka