Accepterad Alicia Ali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199742034837/

Ditt Hex-ID: 11000016a33a395

Vad är din discord tagg? bellaa2___

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel, jag fattar dem för jag skrev onödiga saker till missfluffy för jag fick indragen medlem och kriminell och ban i 2 dgr sen blev ja arg å sa att hon o henens familj skulle dö i en eld och lite onödiga saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget med min vän sen kommer jag ihåg att min vän dog sen blev jag arg för dem började slå mig också, sen slog jag tillbaka o råkade döda nån tror jag, sen bad missfluffy mig hoppa support, sen sa hon att jag skulle få indragen medlem och kriminell och ban på 2 dagar ungefär, sen blev jag ganska sur för jag fick då indragen när jag precis hade fått min kriminell o medlem, sen blev jag bannad och sa lite grova ord till missfluffy och skrev taskiga onödiga saker, sen blev jag bannad permanent av sakerna jag skrev till henne och sen blev det ban wipe, så såg 320 mig i servern och valde att banan mig igen efter samma sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde heeelt fel, jag skulle inte skrivit till missfluffy från början ochba låtit det vara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jah komemr inte ihåg, varit permanent bannad nu för dethärt i 1,5 år och kommer itne ihåg nån annan ban alls :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte skrivit till missfluffy eller sagt dem orden eller nånting, inte ens börjat tjafsa med henne o ba låtit mig vara bannad i 2 dagar och sen ansöka om nytt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, inte skriva till staffs och inte tjafsa med staffs heller och inte ens knappt pratat med dem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka