Accepterad Ayy WaZY | Ban Överklagan [WilleTheBeast

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? anbeza

Bild på banmeddelande: 1697027943795.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar lite vad han menar med denna fail rp och cop bait

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med på en skottlossning och blev nästan tagen men la ner vapnet och de släppte mig och några andra men några hade vapen på sig jag ville ej att de skulle torska så åkte tillbaks och se så de ej torska jag blev ner tacrad från byggnaden och rpa på skador min karaktär ville hoppa och ta självmord men en polis tazra ner mig igen och jag dog 2-3 min går och en annan snut tar mig till sjukan och inger med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej är rätt men fattade inte från början att jag gjorde fel men tyckte de var lite skumt ändå men fattar nu i efterhand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat några gånger här är några av dom t.ex när jag cyklat och buggat mig fram med att hoppa och inte på skador någon gång när man blivit skjuten eller som att köra upp eller ner en bil från ett berg med en sport bil dessa bans har jag nu tagit lärdom av sen tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita e de för tänkte inte på att det var runt 20 poliser där jag hade kunna sticka där ifrån men valde ej att göra det för ville inte att mina vänner skulle torska men fattar som sagt att det är rätt beslut utav anbeza.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det kommer inte ske igen, ser n u att du ändrat på bannen och meningen var att ta mina vänner som skulle torska på mord och vapen brott och ena gången var det inte meningen att hoppa ner skrev /me yr mm sen när jag skulle försöka ta min vän som var medvetslös och då blev jag ner tacrad från ett tak och dog. Men ja jag ska undvika att detta ej sker igen och ska tänka på det fattar nu hur deras och din sida ser ut.
.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
kanske inte skrev mycket men detta är hur jag upplevde de och hur jag tänker nu i efterhand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka