Nekad mio10 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231772389/

Ditt Hex-ID: 11000014bc9a6e5

Vad är din discord tagg? mio9087

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 124802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bärde en med handbojor framför polisen och drog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på Gzp och gjorde Pizza och i typ 10 minuter sen kommer det jätte många personer som ska köpa pizza och då kommer det in en streamer och några jag känner och det händer inte så mycket mer men när jag skulle ge pizzan till en kund så såg jag att polisen aristerade min vän och då springer jag ditt och plockar upp han och drar därifrån med han för han hade vapen på sig och för att han inte skulle torska den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej För han hade vapen jag hade räddat min kompis irl om det hande varit i ett sånt senario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Perma bannad rdm vdm fear rp och massa mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra Jag hade typ kunnat rikta på polisen och be han ta av handbojorna för att han inte ska torska för aa eller så skulle jag inte brytt mig och bara låtit det vara

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gör om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja så jag kan donera in mina nya klädder

Ludde snälla Godkänn kommer inte bli bannad på 1 månad efter denna lovar och svär om du ger mig 1 chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka