Nekad undersängenbilly | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194332971/

Ditt Hex-ID: 11000010df3952b

Vad är din discord tagg? undersangenbilly

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-12 235526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag ej hoppde ut när polis riktade (fearrp)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo! vi kom ifrån vattenverket uppe vid sandy och sedan följde efter en bil som vi hade riktat mot men de fear rpa och körde iväg och sedan körde det ner till grove street där det sedan körde in i gäng huset, men! nu kommer hela delen där det kommer en polis bil fram till oss och stannar oss så hoppar han ut fredfult och sedan ber mig stänga av motorn som jag gör, och då ifrån ingen stans så börjar det rikta vapen på oss (_.ogge) ial så blir jag förvånad för jag är döds säker på att ingen polis sitter och hänger på vatten verket. Poliserna säger hoppa ut ur bilen vi såg er skjuta, och då fattar jag att dessa lallar sönder och ville bara ta in folk för det är uttråkade eller ville ta vapen, visst de är inte är rätt av mig så kör jag ifrån även fast det riktar för det bara gick inte igenom mitt huve, tänkte mer bara på att dessa måste lalla sönder, medans jag körde iväg började skjuta oss siktade huve såklart som det inte får göra och sedan döda en av oss och skadade mig så jag började blöda. Sedan skriver jag i pm med polisen som stannade oss, och han kan inte stå för det han gjort och säger att det såg oss vid grove street och sköt. som är inte sant. Som ni ser i klipet så går det fram långsamt till bilen sedan blir helt hetsiga, om det hade sätt oss vapen innan så hade nog redan skjutit elller riktat tidgare .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst det är fel av mig men detta hade aldrig hänt om polisen inte lallade runt, det handlar inte om vapnen eller att sitta inne, Visst det ser dåligt ut ifrån min del men har också spelat på unive sen 2020 och fattar hur man rpar och att jag är grön spelare. Försöker bara visa min sida av storyn och kanske får en förståelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade en ban där jag krypte in på svettlana där dagen efter hade crashat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat stanna kvar på plats sedan frågat om det hade bevis, men det räknas och som fear rp, så det ända valet jag hade var att torska eller köra iväg, men utav mina 1000timmar så unive så körde jag för jag vet att det hade sktit i det sedan hittat ett nytt offer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka