1yosef.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 0
Ditt discord namn: 1yoseff
Ditt Hex-ID: Är på mobilen kan skriva det i PM om det behövs
Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller (Medlem)
Vem/vilka tog beslutet? LK040, ABM, Ayy Wazy och Wippen
Varför tror du själv att beslutet togs? FearRP, och Grov Suntförnuft
Hur är beslutet felaktigt? Hej. Igår så fick jag indragna roller med 15 dagars ban, detta förstår jag. Utom att jag gjorde en banöverklagan och fick godkänt fast jag fick inte rpa på krim i 1 månad. Jag förstår att jag inte fick rpa på krim i 1 månad vilket är helt rätt. Men dessutom om jag kan få tillbaks min medlem för jag vill fortfarande rpa och testa nytt. För jag blev nyss unbannad på 15 dagars bann. Varför inte rpa på något annat än krim? Därför bestämde jag göra beslut överklagelse om jag kan få tillbaks min medlem roll. För jag fick nyss redlist från krim och prisökning. Ge mig en chans låt mig rpa som medlem fast inte som krim.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har.
Ditt Hex-ID: Är på mobilen kan skriva det i PM om det behövs
Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller (Medlem)
Vem/vilka tog beslutet? LK040, ABM, Ayy Wazy och Wippen
Varför tror du själv att beslutet togs? FearRP, och Grov Suntförnuft
Hur är beslutet felaktigt? Hej. Igår så fick jag indragna roller med 15 dagars ban, detta förstår jag. Utom att jag gjorde en banöverklagan och fick godkänt fast jag fick inte rpa på krim i 1 månad. Jag förstår att jag inte fick rpa på krim i 1 månad vilket är helt rätt. Men dessutom om jag kan få tillbaks min medlem för jag vill fortfarande rpa och testa nytt. För jag blev nyss unbannad på 15 dagars bann. Varför inte rpa på något annat än krim? Därför bestämde jag göra beslut överklagelse om jag kan få tillbaks min medlem roll. För jag fick nyss redlist från krim och prisökning. Ge mig en chans låt mig rpa som medlem fast inte som krim.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har.