AnFiWi | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnFiWi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 Mars 2007

Vad heter du på discord? AnFiWi#8332

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer spela minst 3 timmar per dag

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Vad heter du? Wille stefan

Hur gammal är du? min karaktär är förr 2002-03-09

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag är en person som gärna hjälper till när någon är i nöd eller behöver hjälp. Jag är också väldigt intresserad i att hjälpa "levande" individer i nöd som verkligen behöver det. Om jag inte hjälper dem så kan det gå illa, det är varför jag så gärna vill bli sjukvårdare.

Varför ska just du bli anställd? varför just jag ska bli anställd är för att jag har mycket kunskap om sjukvårdare och jag kommer vara riktigt aktiv så det kommer typ alltid finnas någon sjukvårdare inne

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja jag har varit sjukvårdare på 2 eller 3 andra servers och då har jag varit biträdande chef

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning på Hjärt och lungräddning som innebär att man ska trycka 30 gånger på bröstkorgen och sen blåsa in två blåsningar genom munnen samtidigt som man håller för näsan. När man trycker ska man inte vara rädd, "Hällre några brytna revben än att personen avlider" brukar man säga.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är att man använder sin komradio på att bra och trevligt sätt, hålla god ton och inte gapa eller skrika. Man ska säga upp sina nummer t.ex 34-16 till 35-18 innan man säger sin sak. Prata bara när du behöver så ingen tid till den drabbade försvinner.

Har du några andra frågor? Inte för tillfället! men hoppas ni gillade min ansökan

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/b97fhSd4
Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt.
Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka