Amo Amir | Beslut Överklagan [sueciagevalia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo Amir

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ditt discord namn: Smir#4496

Ditt Hex-ID: steam:110000111dbfaad0

Vad för typ av beslut gäller det? Blev permanent avstängd, överklagade beslutet och min överklagan accepterades.

Vem/vilka tog beslutet? Suecia-gevalia var den som bannade mig. Philip320 var den som accepterade min överklagan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet att permanent banna mig var eftersom suecia-gevalia ansåg att jag bröt emot reglel § 4.3 ''Korruption''. Jag överklagade eftersom jag ansåg att § 4.3 om korruption var dålig formulerat då den inte stod att konsekvenserna var en permanent bann, och om ett sådant regelbrott leder till en sådan grov konsekvens så bör det stadgas i regeln. Philip320 som också är ägare över servern höll med om min synpunkt och argument och beslutade att acceptera min överklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom min överklagan accepterades av philip så ansåg han också att min ban var felaktig. Det jag begär av er är att återställa mitt medlemskap med servern eftersom att min ban accepterades.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bifogar min ban notis, min överklagan och att min överklagan accepterades. https://unive.se/threads/amo-amir-ban-%C3%96verklagan-320.245605/

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka