Nekad jsu7834 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jsu7834

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
22
Ditt discord namn: jsu7834

Ditt Hex-ID: steam:110000142dd6470

Vad för typ av beslut gäller det? Dragna roller. Beslutet var: GROV meta gaming, krigsföring ur bil, powergaming.

Vem/vilka tog beslutet? William07

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han ansåg att jag gjorde de regelbrotten åvan. De jag kan erkänna är "krigsföring ur bil även fast den var SUPER mild" samt "powergaming".

Hur är beslutet felaktigt? För att william bannade mig även för GROV meta gaming vilket jag inte gjorde över huved taget. Ni kan pc checka mig och allt då jag inte har en ända litet ord som leder till meta gaming.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: William07 ska ha beviset då det ej är skickat till mig. Om han inte har bevis så kan han inte banna mig för GROV Meta

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag vill att en annan staff tar denna överklagan då jag och william har bråkat i pm. Det kan jag händvisa till i pm eller support.
Mvh Jsu

Du metade dock super tydligt. Du åkte till torget när du inte har någon typ av kommunikation med någon annan under hela bilfärden och ni var helt knäpptysta. Sedan så droppar du han i torget och säger "löser han", sedan spawnar jack in och gör sjukvård på han. Så ja det är grov metagaming. Beslutet är inte felaktigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka