Nekad official_ra08 | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Ditt discord namn: renas08

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad för typ av beslut gäller det? prishöjning

Vem/vilka tog beslutet? berra, zyphexd och jag tror rymme kommer ej ihåg

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag fick indraget krim

Hur är beslutet felaktigt? beslutet togs för att jag hoppa ut på 5 poliser och sköt dom och bil var helt pajj och jag ansåg att det var sista utväg under stunden och nu i efter hand med alla förslag på vad jag hade kunnat göra under sitsen jag var i så märker jag att felet var från min sida men jag tycker att jag fick indraget krim och prisökning var lite väll håra åtgärder då jag hade en varning sen tidigare för att jag satt i gäng vc på möte sen visa vi lite klipps sen exakt när jag går in i unive för jag hade glömt min stream på så skicka 3lvs en krim varning utan att säga till eller nått. jag vill ej ha tillbaka min krim jag kan jätte gärna betala för mina misstag men 360kr är lite ut ur min budget och tycker inte det är rimligt. förstår att det är obligatoriskt att skicka höjning efter indraget men det är därför jag gör denna beslut överklagan och jag hoppas verkligen ni accepterar den

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: länken som jag fick från meddelandet från unive krim funkar inte så jag antar att klippet ej finns mera och vet ej om de kan hjälpa mig på nåt sätt men tillägger det bara

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka