Nekad Alvin Sjöberf | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alvin Sjöberf

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 21 Augusti 2008

Vad heter du på discord? alvinsjoberg #9895

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 115 timmar+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 6 timmar typ.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar i veckan så ofta som möjligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 115 timmar typ

Vad heter du? Jocke Södergren

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag som person hör ett högt sympatitänk för mina medmänniskor samt kollegor och jag vill att folket i staden skall kunna känna sig trygga ifall folket faller illa för sjukdom eller olyckor och veta att jag finns där för att hjälpa dem.

Varför ska just du bli anställd? Jag kommer arbeta och sträva efter det bästa jag kan ge som sjukvårdare för att mina patienter samt medmänniskor skall får den bästa vård för att må bra och känna sig trygga i den här staden.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, jag har inga tidigare erfarenheter inom sjukvårdsyrket men jag är villig att lära mig allt för att bli den bästa sjukvårdaren jag kan vara.

Berätta vad HLR är för någonting HLR (H)järt och (L)ung(R)äddning är den bästa en civilperson SAMT en sjukvårdare kan ge i förstahandsbehandling.

Vid tillexempel ett hjärtstopp kan man med hjälp av HLR hjälpa till blodet att pumpa runt manuellt medkraftiga bröstkompritioner samt inblåsningar för att tillföra syra till lungorna och kan då vid vissa tillfällen få personen till ett bättre och stabilt säkert läge tills sjukvårdare anländer till plats eller tills sjukvårdare kan ta sig till närmsta sjukhus.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är att endast kommunicera med viktig information SAMT att pratar skall INTE någon annan prata i mun på den andra.

Pratar en skall endast Hen prata, näste hen måste vänta till den ena har slutfört sitt meddelande

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka