Nekad Alpstig | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alpstig

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? rch2

Vad är ditt Hex:ID 11000014cdb90fa

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv minst 7 Timmar nu under skol veckor men under helger och lov är det betydligt mycket mer än så.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag vet inte riktigt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 40 men jag har 1 senaste 3 månaderna och jag har blivit mycket mer seriös så sällan de förekommer bans för mig nu för tiden.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska dels få bort lallare från servern då dem förstör för dem som tar det seriöst, vi ska även få bort andra folk som bryter på våra regler på Unive, men vi ska även underlätta inom staff teamet genom att tex besvara på reports (inkommande hjälpförfrågan) men vi kan även hjälpa till med andra saker inom teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer vara väldigt Aktiv varje dag men jag är även väldigt snabb, en annan sak varför just jag vill bli Servervakt är för jag vill få bort lallare. Jag kommer speeca mycket scenarior och se till så dem går rätt till så det inte tex dyker upp någon lallare och förstör för den parten som tar det seriöst, Vi säger att jag tex sitter och speecar ett välplanerat Bank rån’s scenario dessa Grabbar som bidrar i detta scenario har lagt ner mycket tid på planering, plantera fordon så som tex en båt dem kan fly med, Dem väljer att göra en plan och tänker över hur dem ska agera i alla möjliga situationer ifall polisen skulle dyka upp när planen är färdig så bestämmer dem sig för att åka och plantera de X antal fordon dem ska använda för att lyckas med dem perfekta stöten när planteringen av fordonen är klar väntar X antal personer i dem olika utplacerade fordonen medans resten beger sig till banken för att påbörja det planerade rånet dem har gislor osv och scenariot går rätt till men plötsligt kommer det en lallare i en bil och Mads vdmar allihopa, och det är sånna just jag vill få bort då det är så tråkigt att folk förstör för dem som tar det på Alvar . Jag vill även vara servervakt här då jag anser att jag har det som krävs för att uppnå en bra och seriös Servervakt, och vill även bidra till en större del av Denna server, och vill jätte gärna lära känna staffsen och spelarna bättre på denna Server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja det finns många olika situationer där Korruption och Abuse kan förre komma, Korruption tex det kan vara att en polis griper dig men istället för att sätta in dig väljer han att åka iväg till en plats för att sedan söka igenom dig och ta dina grejer så han kan använda dem, En annan korruption kan vara att någon anställd på Bilfirman börjar ge sinna kompisar gratis Fordon.

Abuse kan också förekomma på flera olika sätt ett exempel är att du och några andra är i en skottlossning mot ett annat gäng (2 av dem är staff) , ni lyckas skjuta ner alla och dem ligger nerskjutna, ni bestämmer er för att ta er i från platsen och lämna den så fort som möjligt innan polis dyker upp på brottsplatsen ni börjar springa mot en parkering som inte ligger så långt bort för att sedan åka iväg med en bil som ni äger som står där. Ni springer så snabbt ni kan för att ta er från platsen men plötsligt kommer det skott flygandes mot er och ni ser att dem som skjuter ör dem som ni skjut ner för inte alls länge sedan (ni förstår att dem har revive:at sig själva för att vinna scenariot)

Ett annat exempel på Abuse är du och dina vänner har hittat en bugg som gör att man får pengar genom en bugg ni väljare att använda denna bugg för att få pengar istället för att hoppa support och rapportera denna bugg. (Detta kommer leda till konsekvenser)

Tillbaka