Antagen eliass0101 | Ansökan till Servervakt [Elias, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? eliass0101

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016ffb7a9b

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Hemma vid 17-18 och spelar tills 23:00 dagligen

Helger/lov är jag aktiv nästan 16h ish

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen början av mars men spelat här sen början av 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 ggr, därav 5-6 felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att skydda ett viss område där du befinner dig i, säg att du chillar i sjukhuset och någon håller på att tramsa och slåss då ska du agera istället för att skicka en help, vi underlättar jobbet för staffs och löser det på egen hand. Igenom kick eller SV bann. Vi är slags ministaffs som ska ta hand om grejer i vår nivå

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker om att ha kul och ha en seriös rp nivå, jag vill ej att ngn icke medlem ska sitta och hålla på med fullvärdiga medlemmar som vill ha kul o bara vara sig själva liksom, jag vill hålla servern ren från lallare och att folk ska bete sig och hålla en god rp nivå

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse innebär att du använder permsen till ngt fel, tex att kicka ngn i scenario för din egna vinning, säg att du blir jagad av polisen och du väljer att kicka dem mid scenario då räknas de som abuse o korruption, då har man hanterat denna rollen på ett otillåtet sätt. Ytterligare sak är att man använder toggleid när man ska ut o skjuta, då kan man se vilka är i bilen o vart den befinner sig

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka