Antagen ShadowkingGGG | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? shadowking_03871

Vad är ditt Hex:ID steam:110000163d6afd6

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv ca 2-5 timmar om dagen (Ibland mer)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 8-9 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Dem flesta är felaktiga och godkännda i mina överklagningar som ni kan se! men typ 8 var av ca 6 av dem varit felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en som kan hjälpa er staffs med erat arbete och raportera in viktiga saker t.ex om modare finns inne. Kortfattat underlätta erat arbete. Vi ska också föregå med gott exempel för alla andra på servern och skydda dem från greifers och lallare på servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit staff men vill fortfarande kunna RPa på servern då staff tar för mycket av min tid. Jag vill också gärna kunna hjälpa er i staff temaet så gått jag kan då jag vet att ni kämpar på hårt och inte kan lösa så att alla blir nöjda.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption skulle vara om vi ser något som inte stämmer och inte väljer att raportera in det då vi kanske känner personerna osv. Abuse av perms skulle vara att kicka/SV banna utan anledning. Korruptionen går också in om jag bara väljer att använda mina SV perms till min egen vinning eller mina vänners vinning. Detta är ju då inte acceptabelt och något som jag är starkt emot!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka