Ej Antagen Alfz_zz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? gnome0105

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? har varit det innan och sa upp den pga brist på tid att göra MA arbete men nu har jag mycket tid att göra det mesta kommer vara aktiv inom Staff arbete. Och göra ett bra jobb

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag har varit det innan och har kompitens inom området och tror jag kan sköta de väldigt bra ifall jag får skans till att vara MA igen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med en god ton. och ett bra humör. så brukar de gå hem

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att test medlemarna och medlemmarna på servern ska hålla en bra rp nivå och inte slarva med ooc och annat små fel dom stora de ska bli bra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla 10 grundregler hålla en god rp nivå och man ska vara trevlig i servern samt ingame

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja min främska uppgift hade varit att ta intervjuer och ta ansöknigar på forumet och se till så att den prossesen går snabbt. tycker de okså ger så mycket till en server när staffs gör ett bra och snabbt jobb

Hur ser din aktivitetet ut? jag skulle säga jag är på datorn på skoldagar 16-22 och på helger till och från men typ 15-03 och på lov om man inte är bort rest så typ hela dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror att de va allt :)

Senast ändrad:
+rep Lite skrivet, men får fram det bra och kommer göra det bra inom M/A

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka