Alfz_zz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Alfz_zz

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? vill bli det då jag ser väldigt många icke medlemmar som springer runt och lallar ingame samt att höja nivån bland icke medlemmar samt test medlemmar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag har varit det innan men inte haft tid att vara aktiv men nu är de sommar och man har mer tid till saker.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med en god ton och ett bra bemötande så löser de sig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att få en mer seriös rp bland dom nya spelarna eftersom att dom inte har spelat på servern så länge

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna alla grundregler samt att de många som inte spelar röst efter karaktär tycker man ska va hårdare på voice changer

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja min främsta uppgift hade varit att ta intervjuer och ta ansökningar på forumet och se till så att den prossesen går snabbt. tycker de också ger så mycket till en server när staffs gör ett bra och snabbt jobb

Hur ser din aktivitetet ut? jag skulle säga jag är på datorn på skol dagar 16-22 och på helger till och från men typ 15-03 och på lov om man inte är bortrest så typ hela dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror att de va allt :)

Senast ändrad:
Tillbaka