Nekad alexdree | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 9 November 2005

Vad heter du på discord? Dadabada#6522

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 105 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Vardagar 20-23 oftast kan bli mer om jag har tid på dagen och helger 17-02.00

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag förmodligen om inte 6 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 105 timmar

Vad heter du? Stephen dodo

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För jag har ett väldigt stort intresse för detta yrke och har tidigare jobbat som sjukvårdare ett par gånger. Jag gillar även hjälpa människor i nöd.

Varför ska just du bli anställd? För som jag sa frågan ovanför för är att jag jobbat som sjukårdare ett par gånger innan och tycker det är det roligaste yrke i staden.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Japp jag har jobbat här flera gånger så vet alla grundregler och vad man ska göra vid tuffa scenarion och situationer.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt och lung räddning och är den första hjälpen-behandling som ges för att få igång hjärtverksamheten och andningen hos någon som har fått hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. man skall prata med lugn ton och ha respekt för andra, och inte prata annat strunt i radion utan bara fokusera på yrket och vad som händer så man kan vara snabb på plats.

Har du några andra frågor? Nej! MVH Alexander

Tillbaka