Nekad alexdree | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183142589/home
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896
Vad är din discord tagg? Dadabada#6522
Vem var det som bannade dig? Zenux
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för du snor bilar allmänt
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror staffs trodde jag satte mig i någonanans bil och i denna situation som jag kommer förklara skulle nog jag också gjort det
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner levde livet uppe i sandy vi körde till butiker köpte trisslotter och hade allmänt kul. Vi körde till torget och dem lämnade av mig vid The palace där jag jobbar för tillfället och kan säga att det var mycket slagsmål och festligheter där inne jobbar även som bartender va där i ungefär 1 tim och 30 min. När jag vart klar sprang jag för att ta ut min bil när jag hade tagit ut min bil körde jag till piren och försökte sälja min bil där sedan åker jag för att sätta in den i garaget.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men förstår varför man bannar mig där jag skulle faktiskt göra likadant. som sagt åker jag till garaget lämnar in min bil och tar ut min andra bil volkswagen golf den vart trasig och det var evigheter sen jag använde den men den lyckades köra 4 meter till sidan för att dem andra som stog i kö skulle tag ut sina bilar. Man kan säga att jag har blivit rånat/smugglad ett par gånger både när jag dött och när någon hotar mig. Jag hade inte nycklarna på mig eftersom det var säkert ett par månader jag använde denna volkswagen golf. När jag ska starta bilen kommer det upp tjuvkoppla trodde såklart jag hade nycklarna men så står det tjuvkoppla jag ser faktiskt inte så bra i verkligheten me det ska jag inte använda som ursäkt jag trodde det stod något helt annat än tjuvkoppla för jag läste lite slarvigt och snabbt och trycket då på H. När jag gör det upptäcker jag att jag inte hade nycklarna på mig och försöker sluta tjuvkoppla men det går bara inte och insåg att jag skulle bli bannad för jag tjuvkopplar en bil men det är min bil men det är det jag menar att jag skulle banna någon som gjorde det om jag skulle varit staff och visst det var en felaktig ban men hur ska han veta men ja jag fortsätter tjuvkoppla jag kan liksom inte sluta tjuvkokoppla. När jag är vid ungefär mitten av tjuvkopplingen så blir jag avstängd för att jag snor bilar allmänt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannat en gång innan vilket jag kan fatta helt ärligt jag ska förklara. Jag skulle på intervju på saras för bilar är en av mitt favorit yrke i både irl och i spelet. Men jag kommer till saras det här va när precis fått min dator och började spela unive rp för mina vänner sa att det var en bra server och dem hade inte fel om man säger så. Jag råkade trycka på vänster klick och slår i luften mot chefen jag ska ha intervju med konstigt nog och han va då staff. Visste faktiskt inte vad jag skulle göra vid det tillfället jag visste knappt vad roleplay var så jag sa inget och skrev inget vilket var dumt för han trodde det var mot han och hotande vilket jag kan fatta för jag som jag sa visste inte hur man rpar på den tiden men nu vet jag varje regel och hur man roleplayar som tur är annars skulle jag blivit bannat ett flertal gånger till.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte hur jag ska vara mer tydlig med att det var min bil kanske luta mig mot den innan jag går in men nej asså jag vet inte vad jag skulle kunna göra annorlunda kanske det jag skriver på frågan här nedanför denna fråga.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Konstigt nog har jag det jag ska inte vara så slarvig och att jag verkligen ska kolla vad det står när jag ska starta motorn i min bil för det är som jag säger tror faktiskt vilken staff som helst skulle banna mig för att tjuvkoppla en bil speciellt vid piren där alla är och kan såklart vara någon annans där eftersom det står flertal bilar där. Men jag har lärt mig en läxa om man säger så och ska inte ske vid min sida nästa gång för nu vet jag konsekvenserna så kommer läsa allting som står när jag går in i min bil.
Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka