Nekad 3yncz | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3yncz

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Ditt discord namn: kingen999

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim samt medlemskap.

Vem/vilka tog beslutet? Korpen.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag gjorde fel och skrev cp till korpen jag var bara upprörd srry Jag tror att beslutet togs eftersom jag lämnade servern under en situation. Det som hände från mitt perspektiv var att mitt spel buggade ur. Jag var på väg till ett garage för att hämta ut en bil. När jag kom till bottenvåningen fanns det inget garage där jag kunde ta ut fordonet, så jag körde upp till nästa våning istället. När jag kom upp hörde jag plötsligt skottlossning och duckade direkt. Kort därefter dog min karaktär. Problemet var att jag inte såg några poliser eller några personer runt omkring mig. För mig såg det bara ut som att jag dog utan någon tydlig anledning. Eftersom FiveM ibland kan bugga tänkte jag att det var ännu en sådan bugg. Jag hade ingen uppfattning om att jag var mitt i en aktiv situation eller att poliser faktiskt var på plats. Därför valde jag att starta om FiveM och rensa min cache för att försöka lösa problemet. Att rensa cache och starta om spelet tar en stund, så det dröjde innan jag kunde komma tillbaka. När jag sedan kom in igen fick jag veta av krimansvariga att jag skulle hoppa in i support. Jag vill också nämna att jag försökte få fram ett klipp på händelsen genom Medal, men det fungerade inte. När man redan har stängt ner FiveM kan Medal inte längre spara klippet eftersom programmet endast spelar in när spelet är aktivt. Därför har jag tyvärr inget videobevis på det som hände.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag aldrig medvetet försökte undvika en situation eller logga ut för att få någon fördel. Från mitt perspektiv såg jag inga poliser, inga spelare och ingen pågående situation. Jag hörde endast skott och dog direkt utan att förstå vad som hade hänt. Eftersom det såg ut som en bugg valde jag att starta om spelet för att försöka lösa problemet. Om jag hade sett poliserna eller förstått att jag befann mig i en aktiv situation hade jag självklart stannat kvar och spelat klart scenariot. Det fanns aldrig någon avsikt att bryta mot reglerna eller undvika konsekvenser. Det handlade om att jag genuint trodde att spelet hade buggat för mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tyvärr finns det inga bevis eller klipp från händelsen eftersom Medal inte kunde spara inspelningen efter att FiveM hade stängts ner.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka