Albinyouknow | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albinyouknow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Björn

Vad heter du på discord? albinyouknow#4953

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:30-21:00 träning på eftermiddag
Tisdag: 15:30-21:00 träning på kvällen eller eftermiddag kan vara olika
Onsdag: 15:30-21:00 helt fri
Torsdag: 15:30-21:00 träning på kvällen från klockan 6-7
Fredag: 14:00-22:00-23:00 helt fri hela dagen
Lördag: 09:00-22:00-23:00 helt fri hela dagen
Söndag: 09:00-22:00 fri nästan hela dagen, kan vara en match under dagen men kan oftast under morgonen och kvällen, finns undan tag då matchen är på morgonen.
Det kan vara senare på vardagarna eller tidigare, helgerna kan jag gå upp tidigare och vara uppe senare.

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill kunna underlätta för resten av staffsen och dem som har koll på rp:en på servern så att det inte blir så svårt för dem, göra så att det inte är så mycket för alla. Även så att fler ärenden kan bli gjorda, för det är inte alltid att staffsen hinner med att ta alla ärenden och då blir dem inte gjorda. Jag vill även testa att vara staff för jag vill kunna ta ansvar och kunna underlätta så mycket jag kan. Jag tycker att det är synd att rp:en blir sämre för alla andra för att det finns folk som bryter mot reglerna så att den rp nivån som man vill spela med inte kan uppfyllas för folk förstör den upplevelsen. Jag har själv upplevt när folk bryter mot reglerna när man är i ett scenario som är jättekul först men sen förstörs det av folk som inte vill rp:a och vill bara förstöra. Jag vill att alla ska kunna uppleva så bra rp nivå som bara möjligt, jag tycker att alla förtjänar så bra rp som möjligt. Jag vill kunna hjälpa denna server till max! jag vill kunna se till att servern att servern växer och rp:en är på topp. Tycker att det mista jag kan göra för servern är at underlätta för staffsen då alltså bli staff för att kunna ta på mig en hel del jobb och göra så att det är lite lugnare för alla andra. Jag tycker om att hjälpa till med saker så jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill vara en del av communityn och skapa mer vänner. Jag vill få bort så många RDMare, VDMare, FAILRPare. Jag vill göra så mycket som jag kan för servern!!!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Vad som helst för att utveckla servern och göra rp:en bättre. Jag kan hjälpa till med vad som helst, bara att nämna vad jag ska göra så fixar jag det. Jag kommer bidra med utveckling i staffteamet med min hjälp, mitt stöd och mitt arbete. Jag vill även jobba med att utveckla rp:en genom att göra så många SUPPORT ärenden och hjälpa till med REPORTS. Jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och roligare än den redan är samt att göra rp:en bland en del folk bättre för allas skull. Jag vill också kunna inspirera nya medlemar att vilja ansöka till medlemsansvarig/ staff i framtiden för att under lätta för dom som har varit med länger och inte orkar lika mycket. Framför allt är att utveckla suget för att bli medlem på Unive, även att bli mer än så. Jag vill förbättra upplevelsen för dom som är ny eller inte så dem kan se dem bästa sidan av Unive HEART!!!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan den 9 Augusti

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte. Men har kollat på streams och youtube så kan lite kommandon och hur man ska göra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kick (id) man sparkar ut någon från servern
/noclip man blir osynlig för alla och kan flyga. Använder samma kommando för att stänga av noclip
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.

/togglename man ser allas namn och id över deras karaktär.
/toggleid man ser folks id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, kan användas när någon inte vill stå still eller kör ett fordon.

/revive (id) man tar räddar någon efter dem har dött av någon bugg, någon som VDMade, RDMade.
/goto (id) man bringar sig själv till någon.
/bring (id) man bringar någon till en själv
/spec (id) man kollar på en viss spelare
/Who (id) man kollar om en spelare är medlem/ icke-medlem eller också krim
/specoff man slutar specca personen

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det är nog isåfall Donation

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, lycka till allesammans!!! mvh Albinyouknow!

Tillbaka